14.1.16

Sınıfta kalmama duası - ENTER



Üniversite hayatımda gerçekten ilk defa kendimi bir öğrenci gibi hissediyorum. Zaten sınıfta kaldığımdan kendimi pek öğrenci olarak görmediğimi herkes anlayabilir. Yalnız bu kalma işinin suyu çıktı. Artık bu dönem yükselmem gerekiyor ve benim üç ders ile 0,8 ortalamaya ihtiyacım var.

Ben ne yaptım?

Altı kredilik derse istediğim gibi çalışmadım. Çünkü çalıştığım yerden izin alamadım. Bir gün öncesinden izin alıp tonlarca fotokopiye tabiki de tam anlamıyla çalışamadım. Dört hoca dört kağıt geliyor önüme boru mu?

Şimdi kaldı geriye iki sınav. Bir tanesinden 70 ve diğerinden de 80 alırsam hayata karşı da biraz umudum kalacak sanırım. Açıkcası bölümü bitirip bir iş yapmayacağım ama artık bitmesi gerekiyor. Bu sene bitmeyecek ama yeteri kadar uzadı.

Nasıl dualar ediyorum. Totemler yapıyorum. Adaklar adıyorum. Tek derdim üst dönemi görebilmek.

80 almam gereken ders için özel hoca bile tutmayı düşünüyorum. Yok yani yeter artık. Bu gidişle otuz yaşında mezun olacağım.

Final derdim yetmiyor gibi bir de açıköğretimden ikinci üniversite gibi saçma bir işe giriştim. Aslında saçma değil ama işte şuan yedi derse daha çalışmam gerektiğini hatırladıkça sinirleniyorum.

Tüm bunu okuyanlardan da dua bekliyorum. Yarın 70 almam gereken o müthiş sınava gireceğim.

Bir de ağır bir söz söyleyeyim de bunu hatırlayıp sözümü tutarım. Sorunsuz olarak üst döneme geçeyim ikinci dönem eğer her gün düzenli çalışmazsam tuttuğum takım şampiyon olamasın.

8 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun. Planlı programlı olunca sadece dersler değil, aynı zamanda hayatında problem olan şeyler bir bir çözülüyor ve yoluna gidiyor. Bizzat tecrübeyle sabit. Bir şart var inancını ve umudunu yitirmeyeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu dönem sonunda üst döneme geçişim olsun gerçekten planlı - programlı çalışacağım. Bir taraftan işte çalışırken zaten ancak planlı çalışırsam bu okul bitecek gibi duruyor. :(

      Sil
  2. başlığa koptum :) kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım kolay gelir :(

      Sil
  3. Allah yardımcın olsun geçekten. Bende 2 üni gibi bir hata yaptım ve kendime kızıyorum. İnşallah bir an önce bitirirsin. İnsan gerçekten okuldan da, derslerden de sıkılıyor belli bir zaman sonra. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de birini bitiremediğim gibi bir de ikinciye başladım. Hangisi önce biterse biri sayesinde bir işe girerim diye sanırım ama sonum bankacı olacak galiba... :))
      Hemde ne sıkılmak ya okulu görmek dahi istemiyorum. Aynı dersleri senelerdir almaktan bunaldım. :(

      Sil
  4. Azcık geç oldu sanırım ama olsun inşallah geçersin ve hocan kağıdını insaflı okur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla o kadar güzeldi ki şimdide bu yüzden korkuyorum. Bir de hocaya gidip yalvarmayı düşünüyorum bakalım :))

      Sil