8.8.16

İlişkimizdeki Vitor Pereira bendim aşkım




Eski bir dönemde yaşasaydım mesela Cemal Süreya gibi bir adamın döneminde ben yine gider en öküz, en boş adamı bulurdum. O yüzden benim bulduğum adam olsa olsa “tekerleme” gibi bir adam olur. Kafiye falan olmasa bile kabulüm ama yok yani benim adam seçme durumum Vitor Pereira'nın teknik direktörlüğü gibi. Hangi adam hangi mevkiye yakışır bir türlü seçemiyorum.

Ters doğmuşum bir kere zaten nerden bileyim ben normal adam nasıl olur? Bilmeyince de seçim konusunda sıkıntı yaşıyorum. Raif'den başkası haram bana desem de onunla olmayacağını bilerek kendimi kapatmıştım. Zaten evrenin işi gücü yok benimle uğraşıyor. Ben istemiyorum dedim ve pat diye karşıma benim Tekerleme Adamımı çıkardı. Tabi başlarda gerçekten şiir gibi adamdı. Zaten şiir gibi olmasa kendimi kapatmışım nasıl alayım hayatıma?

Ama işte erkekler de çarpık bir yapılanma olduğunu o an düşünemedim. Şiir adam oldu bana tekerleme...

Ben normal olmadığımı kabul ediyorum. Bir kere hem ters doğmuşum hem de az bulunur “özgürlük” denilince akla gelen ilk burca sahibim. Şimdi kimse benden normal bir tavır beklemesin ki beklemezler. Ama karşıma da normal bir adam çıkmıyor ki? Belki Vitor reis de böyle düşünüyordur. “Doğru futbolcu varsa da beni bulmuyor,” diyordur.

İki mesaj atsa ve o an geri dönüş yapamazsam panik yapıp arayan adam, kıskançlık denildiğinde gözü dönen adam bir anda kesilen su gibi kendini kapatıyor. Ben hangisi normal diye düşünmekten üç ay içinde üç yıl yaşlandım.

İkinci aydan sonra dedim ki; “Senin tribine ekmek banayım, kadro dışısın bebeğim.” Ve ilk ayrılık cümlesini kullandım. On gün ayrı kaldık derken pat diye çalıştığım yere geldi. Yedek kulübesinden göz kırpan RVP gibi. Eh iyi dedim, ben arkadaş kalabilirim ama bu belli ki bokunu çıkaracak. Araya mesafe koydum derken güya ayrılığımızın ardındaki sebepleri konuşmak için yan yana geldik ve sonuç kavganın ardından bir barışma sürecine girdik. İlk üç gün yine her şey normal zaten trip atmadığı zamanlarda dünyanın en eğlenen çifti oluyoruz. Ama adam sonra kendini bozuyor. İlk on bire almışım seni şerefsiz adam gibi oynasana diyorum, anlatamıyorum.

Sonra yine şiir adam falan kalmadı, çıktı yine bizim Mahmut Abi…

Gerçekten bu erkekleri hiç anlamıyorum. Her gün yazıp sorması normalse ona uyum sağlayacağım yok arada bir araması falan normalse ona uyum sağlayacağım. Vitor Pereira’ya da bu yüzden kendimi benzetiyorum. Bir sene sonunda bile kimi nerede daha iyi oynatacağını bilemeyen bu karizmatik teknik adamla resmen aynı durumdayım. Her adamda farklı taktik uyguluyorum ama sonuç hüsran. Sezon sonunda bir başarı elde edemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder