13.8.18

Kadının Adı Var: Deniz Çakır

Hülya Avşar ile yer aldığı diziden beri Deniz Çakır'ı takip ediyorum. Yeteneği ve güzelliğini yanı sıra muazzam bir kadın. Zaten artık o kadar büyük bir kitlesi var ki; oturup kimseye Deniz Çakır'ı anlatmaya gerek yok. Yer aldığı her projede başrol olmasa bile oyunculuğu ile bir adım öne çıktı. Tüm buna rağmen ise her zaman mütevazi ve kendi gibi olmayı bildi. Yani bu kadın hiç özünü kaybetmedi. 

3 Senedir yer aldığı dizide ise yine karakterini büyütmeyi başardı. Bir erkek ve mafya dizisi olmasına rağmen Meryem karakteri ile kendini gösterdi. Dizinin arka planındaki ekibi ve dizideki birçok insanı sevmediğim halde ben Deniz Çakır için diziyi defalarca izledim. Hatta itiraf edeyim  sezon izlemişimdir. Olgun Şimşek'in de etkisi büyük. 

Deniz Çakır'ın aşk hayatı ve alkollü görüntü vermesi nedense yapımcı Raci Şaşmaz'ı germiş. Millet olarak üstümüze vazife olmayan işleri vazife edinmeyi iyi bildiğimizden, Deniz Çakır'ın işine son verildi. 

Bir diğer tarafta ise birden fazla taciz iddiasının odağında olan Talat Bulut var. Yapımcı yeni sezonda yine onunla devam edeceklerini duyurdu. Ortada kanıt yok diye de anlamsız bir savunma durumu var. Bu iş tacize uğrayanları suçlamaya kadar da gitti. 

Çünkü Talat Bulut erkek. Kadını taciz ettiğinde işe devam edebilirsin ancak masadaki alkolü sansürlemediğinde işinden olursun. Çünkü Deniz Çakır, kadın. 

Alkolün kime neye zararı var ise bu kısım tartışılır. Üstelik Oktay Kaynarca gibi meze dolu masada rakıları sansürlemeninde samimiyetsizliğine girmiyorum ama bu durum sizce de can sıkıcı olmadı mı? 

Durdum, durdum ama gerçekten asabım oldukça bozuk. Kaç ay sonra bu yazıyla tekrar burada belirdim. Deniz Çakır'a gidip sarılamadığım için içimi dökmeye karar verdim. 

Neyse ki sosyal medya da Deniz Çakır'ın yanında oldu ve bir anda TT oldu. Çünkü bu Deniz Çakır'ın samimiyeti :)

Sosyal Medya üzerinden Deniz için yağan destek mesajlarına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder