1.11.12

Özür dilerim dayıcım.


Antalyaya gelmişim okul ruh haline girememişim günler hızla geçiyor sınavım geliyor derken arada kaybolup gittim.Sonra dedim ki kalk bugün adam gibi dersine git.Sabah erkenden kahvaltıma kalktım.Neşede sınır yok güzelce hazırlanıp okula gittim.

Dersin başlamasına dakikalar kala yengemi aradım.Ne akla aradım.Niye aradım hiç hatırlamıyorum.Ve bazen hissizleşmek istiyorum.Sadece bir ses tonundan neler çıkarabilir ki insan? Hatta genelde insanlar umursamaz bile.. 

Bir kere sorarsın ne oldu diye? Daha sormazsın.Ben sormam.Anlatmak istemiyordur diye düşünür karşımdaki anlatsın derim.Ama zorladım.İnat ettim.Annemin o berbat sesinde ölümü sezdim.
Daha hiçbirşey yokken ağlamaya başladım.Kim'e ne oldu anne? dedim. 

Hayatımda birkaç saniyelik bir an hiç saatlerce beklemişim gibi olmamıştı.Daha 'dayın' dediği an hangisi diye bile sormadım.Soramadım anladım.
Hayat durdu.Farklı çok farklı bir ana geçtim. 
2 oldu benim için ölüm.O ikinciyi aldı benden.. 

Tek istediğim şey cenazesine gidip onu son kez görmek.Görmek istiyorum.Ama cenazesine bile ulaşamıyoruz.
Geriye kalan 'keşke'ler? 
Hayaller.. 

Hayallerimiz hakikaten hayal olarak kaldı.

Ev tutacaktın ya dayı bize anahtar verecektin?Orada birlikte kalacaktık.
Daha bizim yanımıza gelecektin.Hani herşeyi siktir edip bizimle olacaktın.
Gezecektik daha..
Film izleyecektik.Yanyana gelip çekirdek çitleyecektik.

Keşke ben sana adam gibi bir yeğen olsaydım da sana daha çok sevgimi gösterseydim.Ben hep seni çok sevdim ama 'seni seviyorum' demedim.Ama bil olur mu ben seni gerçekten çok sevdim.

Dayıcım özür dilerim.Özür dilerim sana bir kez bile seni seviyorum dayı demediğim için.. 

4 yorum:

  1. Geçen ay amca kaybettim seni o kadar iyi anlıyorum ki :( zamanla geçer derler ya öle olmuyo daha da ağırlaşıyo acın,boğazın yumruk yumruk oluyo aklına geliyo geçirdiğiniz zamanlar,gittiğiniz mekanlar kabullenemiyosun ama ortada kocaman bi boşluk..........!
    Mekanı cennet olsun ,sabır diliyorum ...

    YanıtlaSil
  2. canım çok kötü oldum okuyunca..işte şimdi herşeyin aslında nekadar boş olduğunu anlıyosun:( Allah günahlarını affetsin

    YanıtlaSil
  3. Allah taksiratını affetsin..

    YanıtlaSil
  4. başınız sağolsun,Allah sevdiklerine sabır versin..

    YanıtlaSil