21.9.15

Hadi İnşallah - Fiyaskosu



Pucca'nın hayatı film oluyor dediler. Her kitabını okuyup, onunla üzülüp onunla kahkaha atan ben de umut dolmuştum. Sonra Pucca 'Haberim bile yoktu.' dedi. En az Pucca kadar sinirlendim, onun hayatının onunla alakasız çekilmesine.. 

Sonra Pucca 'sorun çözüldü' dedi. Galasına gitti. İzledikten sonra çok eğlendiğini söyledi. Pucca'ya inandım. Yine de nedense sinema da izlemek hiç içimden gelmedi. Üstelik Pucca'cım sen baya iyi niyetlilik yapmışsın. 

Biraz eğlenceli birşeyler izleyeyim diye açtım 'Hadi İnşallah' filmini. Açmasaydım keşke dedim.
Film fiyasko. 
Film tek kelime ile berbat. 

Pucca'nın tamamen kitaplarımı alıntı yapmamışlar demesinin yanında bu filmin Pucca ile zaten alakası yok. Hadi alakası yok da bu kadro ile güzel bir iş çıkarmak ne kadar zor olabilir? Oluyormuş, efendim. 

Büşra Pekin'in komedi oyunculuğuna ve Murat Boz sempatisine güvenip izlememek gerekiyormuş. Koca film toplasanız iki kere gülmüşümdür. Sadece başladığım için bitirmek istedim. 
İmdb: 6.0 demiş ama bence 1 puan bile o filme fazla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder