22.10.15

Fiyto Saç Ürünleri


İki sene önce aktarları gezerken Fiyto adında bir ürün keşfettim. Sarmaşık Özlü - Saç Uzatan ürününü ve yanındaki losyonu düzenli olarak iki hafta kullandım. Ve etkisini de, o iki hafta içinde beni görmeyen ev arkadaşım sayesinde anladım. Saçlarım fazlasıyla uzamıştı. Üstelik o sıralar vitaminlerimde hızlı bir düşüş vardı. Ona rağmen etkili bir ürün oldu.

Sonrasında vitaminler ve beslenme anlamında ağır bir destek aldığımda o iki haftada saçımı uzatan şampuan haliyle daha da etkili oldu.

Ben Sarmaşık Özlü olanı kullandım. Ev arkadaşım saç dökülmesi için Sarımsak Özlü olanı kullandı ve o da memnun kaldı. Aynı şekilde iki arkadaşım daha saçlarını uzatmak amaçlı kullandılar ve sonuçtan memnun kaldılar.

Ben son olarak bu Ginseng adlı ürününü denedim hala da kullanıyorum. Bir anda avuç avuç dökülmeye başlayan saçlarımı adeta kurtardı. İki hafta sürmeden dökülmesi duruldu. Bir aydır kullanıyorum.

Ürünün fiyatı çok uygun. 15 Lira'dan daha pahalı halini görmedim. (Gerçi 18 Lira olanlara da arkadaşım denk gelmiş.) Aktardan almayı tercih ediyorum. Ama aynı zamanda internetten de ( http://www.fiytosampuan.com ) iki kez sipariş ettim. Kapıda ödeme seçeneği sunuyor. Hızlı bir şekilde ürünler elinizde oluyor. Ben bir sorun yaşamadım.



2 yorum:

  1. Ahh o saçlar demek istiryorum beni benden alan anladığım kadarıyla iyi gelmiş size bende bir ara bakmalıyım ama elimde ürün çok bu tavsiyenizide bir kenara yazmalıyım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fazlasıyla severek senelerce kullandım. Denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil