24.4.12

Bir mimdir İki mimdir


Mim için (ki ilk mim dir benim için) a teşekkürler.Çok tatlısın demeden geçemeyeceğim ilk mim'ler unutulmaz.  ^_^

'Diziler ve ben' konulu 8 madde yazacakmışız zor olmasa gerek benim için yazarım herhalde diyerek ve kendimi gaza getirerek başlıyorum..

1- Vakti zamanında Kurtlar Vadisi diye güzel bir dizi vardı ki bu zeka örneği olan yapımı tutturan yapımcılar baktılar ki dizi acayip fenomen oldu, yaptılar size Kurtlar Vadisi Pusu.Ama bu sefer olmadı.Nasıl itici nasıl boş bir halde az biraz izleyenler bilir ki bende ancak 1 sezon dayanıp bırakanlardanım.Arada bir hala bakıyorum şöyle güzelim dizi ne halde diye de bu kadar saçmalamayı nasıl başardılar merak ediyorum? Birde korkarım yakında Polat'ın çocukları gelecek sinema filmi olarak.

2- Gülse Birsel hep farklı olanı yaparak hepimizi ekrana kilitliyor.Her ne kadar 3. Antalya Ödüllerinde gerçekten işin boku çıkmış olsa da oturup izliyorum.Zaten bir kere Olgun Şimşek var lan orda izlenmez mi o dizi? Ama arkadaş Gülse diziyi sadece para için,reklam için yazıyor.Sırf reklam olsun diye koydukları eski yatak muhabbeti en büyük örneği.. Böyle olunca da diziden soğumamak elde değil.

3- Adını Suratsız Feriha Koydum,Adını Tripçi Feriha Koydum. 
Hazal Kaya sevgisi ile başlayıp sonunu getiremediğim lanet dizi.Lan o nasıl bir senarist kafası demiyorum desem yalan olur.Arkadaş sadece bir bölüme perde yakma,kol kesme,kol dikme,ilaçla intihar etme gibi tüm olayları sığdıran nadir insan.Kafası güzelken yazıyor bence senaryoyu. Tüm bunları söylüyorum ama her hafta şöyle en azından 5 dakika izliyorum.Hem merak hemde her defasında Emir gibi burnundan bile asalet akan adamların olmadığını hatırlamak için.Yok ki böyle adam diye bunalımlardayım.


4- TRT dizileri bir iki sezondur favorim ki arada gerçeklik duygusunu kaybetse de Sakarya Fırat gerçekten iyi bir yapım.Osman Sınav var tabi sonuçta.  Ama değinmeden geçemeyeceğim artık terörist kılıklı oyunculardan biri ölürse dizi fantastik olmaktan çıkabilir.


5- Ekranda hafızalara kazınacak adam gibi absürd komedi varsa buda tabiki LEYLA İLE MECNUN dur.Repliklerinden,oyuncusuna kalite akıyor vatandaş! Bir kere kafanız mı bozuk oturun izleyin.Canınız mı sıkılıyor oturun izleyin.Benim LİM'e karşı sevgim sonsuz.Ezgi diziden saçma bir şekilde çıktı diye biraz sinirlensem de yinede bir İsmail Abi ve Dede vardır ki kalbimde yerleri ayrıdır.
Söylemeden geçemeyeceğim Leyla İle Mecnun GÖNÜLLERİN 1İNCİSİ.

6- Mavi Kelebekler ki benim için yılın dönem dizisi kendileri olur.Her dalda ödülü hakeder.TRT bu anlamda yine cesaretini konuşturup Bosna katliamını gerçeğe en yakın şekilde ortaya seriyor.Bende oturup izliyorum.Saati geç,günü çok ters ama olsun bu diziyi izlemeyip de hangisini izleyeyim? İzleyenine bir kere adam gibi tarih bilgisi veriyor.Ayrıca Angelina Jolie'nin lokum oyuncusu Alma Terzic'i de getirdi adamlar daha ne yapsınlar? Taş gibi de dizi işte, seviyorum onları.

7- Şeytan diyor ki sınav falan bırak otur her hafta dizi izle..Suskunlar diye bir şey başladı ki sormayın ilk bölümünden ciğerimi söktü desem yalan olmaz.Önce dizideki gösterilenlere ağladım sonra onu gerçekte yaşayan insanlar için bir kez daha ağladım.Oyuncu kadrosu da lokum gibi.Aslı dediniz mi herşeyi izlerim zamanında Kavak Yelleri izlemişliğim vardı hatunun sayesinde ama bir Sarp Akkaya ve Murat Yıldırım da diziyi fazlaca izlenesi kılıyor.En azından böyle giderse adam gibi dizi ödülünü verebilirim kendilerine.. Tabi TİMS bu her an herşeyin içine edebilitesi yüksek bu arkadaşların.

 


8- Ve Behzat Ç. olmadan hayat durabilir diyorum. Adamın dibisin Behzat diyorum.Yok böyle de doğal dizi diyorum ve ekliyorum Erdal Beşikçioğlu varsa pijamalarınızı giyin,telefonlarınızı kapatın ve diziye odaklanın.Son olarak lütfen artık Ercü gelsin ^_^





Mimlediğim;  Venüs 

6 yorum:

  1. Mavi Kelebekler'i merak ettim şimdi, netten başlayayım en kısa sürede.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk boş vaktinde izle kaçırma gerçekten güzel dizi.. :)

      Sil
  2. Şu suskunları anlat anlat bitiremiyor kimse... Sınavım geçsin oturup bende onu izliyeceğim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatılmaz yaşanır diyebilirim hani.. :)
      Her yerinden kalite akıyor.Sonuna doğru bozmazsa :)

      Sil
  3. sanırım kardeş gibiydilerin çakması ama farklı bi tadı var imiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle diyorlar ama izlemedigim için bilmiyorum :)

      Sil