27.4.12

Televizyonun Dahi Çocuğu Okan


Birkaç senedir hani şu ben yabancı dizi izliyorumculardan oldum bende, ki önceleri böyle ben Türk dizilerini izlemiyorum yabancı dizi izliyorum diyen insanları samimiyetsiz,özenti bulurdum.Sonra bende bu ortama girince farkettim ki bizim televizyonumuz bizi sömürüyor.

Sömürmeyi iliklerimize kadar yaşıyoruz.Bir kere bir diziye başladın diyelim her hafta dizi+reklam+özet derken saat 20:00 de oturduğunuz koltuktan saat 23:30 da falan kalkıyorsunuz.Bu süre zarfında bazılarımız nefes almayı bile unutuyor.En büyük zararından biri popomuz yayvan bir hal alıyor.O kadar saat otur otur ne olur o popo? Bir de işi gücü olmayıp evde sabah akşam televizyon izleyen insanları düşünemiyorum.Muhtemelen poposundan tanırız onları böyle tepsi gibi popo gördünüz mü anlayın ki bu insanlar her an koltukta oturuyor.

Neyseki böyle arada bazı kanallar programlar da yapıyor onlar sayesinde düşünerek beynimizi devreye sokuyoruz.

Tabi düşünemeyen,düşündürmeyen,sürekli bir pollyanna ve övücü durumunda olan insanlar programlara dokunmasın.Yapmayın etmeyin sıkılmadınız mı bu tiplerden?Yani hala izleyenleri var çok şaşırıyorum.Bıkmadınız mı?

Ben izlediğim adam düşünsün istiyorum.Benimle aynı düşünmesi de önemli değil ki düşünsün sadece.Ben sağ diyeyim o sol desin,o sol desin ben sağ diyeyim ama adam konuşsun.Konuşurken de boş olmasın öyle dolu konuşsun ki ben onu zıtlığına rağmen saatlerce dinleyeyim.Bunun en büyük örneği OKAN BAYÜLGEN'dir. 

Televizyonun ondan başka dahi çocuğu var mı? Bana göre henüz bu kadar neti yok ama inanıyorum ki Bayülgen bir örnek ve artık devamını getirecek insanlar göreceğiz.92 doğumluyum hesaplasam Okan kaç senedir hayatımda diye matematiğim yetmez buna, evet ben daha insanların bebek diyebileceği yaşta gece gizli gizli oturup Okan'ı izliyordum. 

Okan nereye çıkmış izlerim.Okan kime gitmiş izlerim.Magazin hayatı dışında herşeyini seviyorum adamın.Bir kere adam bir konuşmaya başlıyor uykum kaçıyor.Uykumun geleceği saatlerde beynim çalışmaya başlıyor.

Okan'ı eleştiren insanlara pek anlam veremiyorum bu yüzden.Belki genel olarak düşünen insanları sevmiyoruzdur.

Farklı adamlar, belki ukala, belki şımarık ama bir dinleyin yahu adam ne diyor?Bazen sizlerin görmediğin görüyor mesela,Sizin söyleyemediklerinizi söylüyor,bazen sizin hakkınızı bile savunuyor.

Bu yüzden Okan da bu ekranların farklı insanlarından diye düşünüyorum.Adam herkes olma derdinde değil.Birileri beni övsün,yüceltsin derdinde değil.Birilerini övme derdinde değil.Ki övülmekten de hoşlanmıyor.Taklit etmek gibi bir derdi yok.Ukalaysa ukalalık ona yakışıyor.
O sanatın,sanatçının yanında ama en çokda Gençlerin yanında.. 
Yahu kısaca adam bir kere yalaka değil.Düzenin de kimseninde yalakası değil.
Bu yüzdendir ki tarihte hep Televizyonun Dahi Çocuğu olarak kalacak bir adamdır Okan Bayülgen.

Ve şimdi dahi çocuğun on8 'i geliyor.
Okan Bayülgen ve kuracağı ekipten çok umutluyum.Yayıncılık anlayışına yeni birşeyler kazandıracaklar ve birilerine örnek olacaklar belki de..

Merakla on8 i bekliyorum.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder