30.4.12

Yaktın bizi Acun


Acun Ilıcalı diye bir adam çıktı başımıza bela oldu.Hayır kendisi iyi hoşta, sayesinde tanımadığımız,iplemediğimiz adamları da hayatımıza sokuyor.
Geçen sene birden popüler oldu diye Nihat Doğan'ı aldı götürdü.Eyvallah dedik geyik yaptık iyi hoş eğlendik.Ama bu sene tutmuş kara,kuru bir kızı kolundan atmış adaya..
Vah bu zavallımda ünlüler grubunda diye kendini ünlü sanıyor.Ki ben yarışma başladıktan sonra adını öğrendim.Merve Büyüksaraç diye biriymiş.

Yarışmada Nihat gibi bir taş varken ben ne yapayım Merve'yi demek isterdim.Ama kız ünlü olmadığının farkında ünlü olma çabalarında olunca, sürekli her hafta bir tantana çıkarıyor.Özge Ulusoy ne kadar naif,kırılgansa bu arkadaşta bir o kadar Seda Sayan çıktı.

Ağzında döverim,çarparım gibi abuk laflar dolanıyor.Hayır karşısındaki adam üflese denizde boğulacak haberi yok.Ayrıca bu kadar ünlü moduna girmiş ama adam olamamış.İnsanlar ŞİDDETE HAYIR diye diye dillerinde derman kalmadı bu asalak çıkmış adam dövecek? Bİr iki sene sonra evlendiğinde kocası dövse bunu adam şiddet uyguladı denir.
Nasıl karaktersiz, nasıl dedikoducu, ağzı pis bir insansın sen?

Ayrıca ünlü falan da olmadığını söylemeli birisi kızcağıza..
Hayır sokakta seni kim tanır?Sen kimsin arkadaşım? Biz ünlüyüz tarzında konuşmalarında ağzına kaseyle vurmak istiyorum.Yarışmadan hemen sonra doktora görünmeli.

Sırf merakımdan oturup kimmiş bu diye bakındım.2006 Miss Turkey’de birinci seçilmiş.Ben daha Azra da bile güzelmi,sempatikmi,çirkinmi diye karar verememişken bu şokla sarsıldım.Tabi buna şaşırmamalı insan, geçen sene de bu yarışmanın jürisinde Seray Sever vardı.Kadın her geleni kendiyle kıyaslasa Ajdar bile ondan daha güzel.. 

Gerçi vazgeçtim yüzünün güzelliğinden insanın içi güzel olmalı.Yok gördük ki Merve'de hiçbiryeri güzel değil.Hayır bana Adriana Lima sanki bir havalar,kaprisler falan ama yani Adriana da bile yok o kadar kapris..

Sesi de fazla cırtlak? Gerçekten tam bir Seda Sayan modunda.Fazla itici.Biraz doğal ve içten olsa eminim insanlar onu sevebilirdi.
Umarım yarışmanın tadı kaçmadan biri şu kızı durdurur.Sarsın kendine getirin.Kulağına yavaşça sen ünlü değilsin tatlım diye fısıldayın.Yada eleyin arkadaş bırakın eleyin gitsin.Kim mesaj atıyor lan bu

Eklemeden geçemeyeceğim bir konuysa Nihat hakkında.
Sen ki o dövmenle,o vücudun,o suratınla bizim ağzımızın suyunu akıtan adam.Evli olduğunu her defasında gözümüze sokmasan! Evli olmasan gelip bana bakmayacaksın tamam da yani en azından hayallerimde evli adamla olmamış olacağım.
Birde o nasıl düşüştü arkadaş içim yanar,içim kanarr.. Yüreğim sızladı.Gelip öpsem geçerdi ama işte imkanım yoktu.Dönüşte uğra bana..

Gönüllü arkadaşlardan olan Hasan isimli arkadaşa buradan selamlarımı gönderiyorum.Acun Hasan'ı hemen bir üniversite hastanesine götür.Bu adamda anormal birşeyler var bence.. Lamba cini gibi..

Son olarak Mustafa Topaloğlu çok pasifsin.Bir Nihat Doğan olamadın be abicim!

9 yorum:

  1. Hahaha hislerime tercüman oldun resmen :) meymenetsiz merve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten henüz Özge Ulusoydan başka Merve'yi seven birini göremedim. :(
      Nerden karıştı o ünlüler grubuna merak ediyorum.Hem meymenetsiz hem kalitesiz. :/

      Sil
  2. Elendi gitti :) şükür :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla içten istedik sanırım gitmesini. :))

      Sil
  3. Merve ve 2006 Miss Turkey birincisi seçilmek! cidden şuan şoklardayım, bu nedir ya :D o milletn ağzını burnunu dağıtmadan biz onunkini dağıtcz :) Bu arada güzel olmuş, beğendim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz ilginç bir yarışma olmuş 2006 da :/ Ağzını burnunu bizden önce bir erkek dağıtır büyük ihtimalle.. :))

      Sil
  4. Bizim Türk erkeklerinn ne zaman ne yapcağını kestirmek zor ama umarım dediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orasıda var ne yapacakları belli olmaz.Nefes alsın yeter diyip bu kadını çekecek olanlarda çıkabilir. :)

      Sil
  5. evet evet benm korkum da bu yüzden :)

    YanıtlaSil