23.2.13

PTT

Her ne kadar sinema için evden çıkmış olsam da tam PTT moduna aldım kendimi film izlemeye doyamıyorum.Sinemaya da utanmasam pijamalarımla gideceğim zaten.

Romantik komedi 2: Bekarliga veda


İmdb: 10/5,8

Bir insan düşünün sevgililer gününde sevgilisiyle gidebileceği filme kız arkadaşlarıyla gidiyor.Neyseki vahim durumum film ile zevkli hale geldi.İlk filmi ile aynı seviyelerdeydi.Güzeldi,keyifliydi. 

İmdb puanı hakettiğinden daha az diyebilirim.Ha çok da yüksek olacak kadar şahane,mükemmel ötesi değildi.Ama kafa dağıtan,can sıkıntısını azaltan güzel bir filmdi. Engin ve Sinem uyumu sıfırdı aralarında aşktan ziyade arkadaşlık var gibiydi. Öykü'yü çok sevdim.Gürgen'in sahneleri ise şahaneydi sanırım en çok o eğlendirdi. :)

Kızların mezdeke sahneleri güzeldi.Engin Altan Düzyatan ise tek kelime ile yorumsuz film boyunca ağzımın suyu aka aka izledim desem yeridir.
Film güzel hafta sonu keyifle izlenebilir.


İmdb: 10/8,1
İki sorunlu insan düşünün.Ben düşünemediğimden olsa gerek bu film bana fazla değişik ve güzel geldi.Başlarda sıkılacağımı düşündüm.Pat'in karısı konusundaki takıntılarından kaynaklıydı sıkılmam.Sonra dans ile daha zevkli hale gelmeye başladı.
Filmin her anı dolu doluydu bittiğine üzüldüm desem yeridir.
Robert De Niro favorim oldu.Karakterini çok sevdim sayesinde yer yer kahkaha attığım oldu. 
Son anına kadar herşeyi ile güzeldi.İzlediğime pişman olmadım. :))


Sağ Salim  
İmdb: 10/6,4
Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim.Tüm sınav,okul stresimi alıp götürdü.Melodram'ın tavsiyesinden sonra izledim ve anladım ki Melodram zevkli hatun. :)
Eğlenceli,keyif veren,kafa dağıtmaya birebir güzel bir film olmuş.Sıkmadan su gibi akıp gidiyor.Müzikleri de ayrıca çok hoştu.Öyle çok çok iyi diye abartabileceğim bir film değil ama güzeldi.Mantıksız ama güldüren cinsten. :)
Keyfiniz yoksa izleyin derim.

I Me Wed | Evlen Benimle 
İmdb: 10/4,8
Her ne kadar puanı düşükte olsa izlerken sıkılmadım.Yinede çok dolu bir film diyemem.Boş,çerez niyetinde birşey izlemeyen çok şey kaybetmez.

2 yorum:

  1. Romantik Komedi'yi merak ediyorum ama 2 aya tvde göreceğiz zaten ben de gitmekten vazgeçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arkadaşlarımla gitmemiş olsam gitmezdim.DVD sini beklemeyecek kadar sabırsızlanacak bir film değil. :))

      Sil