1.3.13

İki kişinin bildiği bir yolda bir yılımı bitirdim.

1 yıl öncede bu fotoğrafla başlamıştım. :)
Bir sene dediğin ne kadar basitmiş göz açıp kapayana kadar geçti gitti. :)
Bu bir sene içinde ne çok şey oldu buraya bile yazmayı unuttuğum.Aynı zamanda buraya yazarak rahatladığım.. 
2013'e daha yeni giriyormuşum gibi hissediyorum.Şu an tazelendiğimi,yenilendiğimi hissediyorum.Yazarak değiştim,rahatladım biraz da olsa huzurlu oldum.Yazıp taslaklara bırakıp sonradan sildiğim yazılar bile beni hafifletmeye yetti.
Özellikle huzursuzluklarımı yazdığımda yorumlarıyla yanımda olanlar ise benim kalbimde çok ayrı yere sahipler.Mesafeler uzak bile olsa o yorumlar yeterince mesafeyi kapatıyor.Ve ben onlara ayrıca teşekkür ediyorum.

Dokuz yıldır yazıyorsam birşeyler, ben artık sadece yazabilmeliyim. diyerek başlamıştım.

Günlükleri gizlice okunmuş bir insanın güvensizliğini atıp gelmiştim,
Özgürce düşüncelerimi yazmaya...

Bazen içimden geçenler..
Bazen küfretmek istediklerim..
Bazen izlediğim,bazen okuduğum..
Tepkilerim,sıkıntılarım,insanlar..
Öykülerim,hikayelerim.. 

Adımı,cismimi,şeklimi ve şemalimi yazmadan içimden gelenleri söylemek için sadece iki kişinin bildiği bir yolda bir yılımı bitirdim.

3 yorum:

  1. iyiki de yazmışsın bak ne güzel oldu :)

    nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle çok iyi birşey yapmışım. :))
      Teşekkürler :))

      Sil
  2. Nice nice yıllara. Hep yaz biz de hep okuyalım :)

    YanıtlaSil