30.8.15

Borsa Bulls & Bears


Adının Borsa olmasından dolayı itici gelebilir. Fiyatlarına bakarsak şayet yine itici gelebilir. Peki bu kadar iticilik varken neden Borsa? diye soracak olursanız. Kısa ve net güzel mekan.. 

Antalya'da açılalı ne kadar oldu, bilmiyorum. Bildiğim şey her seferinde gitme fırsatını yakalayamadım. Bir senedir zaten adam akıllı gezdiğim de söylenemez. İlk defa bir mekan hakkında yazmak istedim. Çünkü Borsa beni benden aldı. 

Fiyatlarının iniş çıkışı fazlasıyla eğlenceli tabi açıkcası sohbet-muhabbet derken buna bakıyor musunuz? Pek sanmıyorum. Hatta kaba bir tabir ile tınlamıyorsunuz. Çok lüks olabilir. Fiyatları bir öğrenciyi aşabilir. Bunların hiç biri sunulan hizmet karşısında gözünüze batmıyor. Çalışanlar fazlasıyla güleryüzlü ve önünüze getirilen herşey bir o kadar lezzetine ve fiyatına layık. 

Aslına bakılırsa 'Aman Tanrım' tepkisinde bir fiyatlandırma yok. Geceleri gezmeyi seven herkese normal gelecektir. Bir öğrenciyi belki biraz zorlar ya da ne bileyim öğrenci milletiyiz güzel yemekten ziyade çift menüsü 12 lira falan olan hamburgerciler gözümüze daha hoş görünür. 

Öğrenciyseniz eğer kredi ya da bursunuz ne zaman yatarsa gidip ziyaret edin. Yok eğer çalışıyorsanız zaten oradan çıkmayın. Hizmeti ve güleryüzünün yanında sunduğu lezzetli ürünleri ile beni benden aldı. Ki ben lüks mekan yerine salaş yerleri seven ve rahat eden biriyim. 

Gözlemlediğim kadarıyla aşırı zengin kısım da mevcut, normal kesimde var ve öğrenci de oldukça fazla.. 

Tek sinir bozucu kısmı sesli bir müzik ve gözüme takılan o abartılı kıyafetlerle gelen hatunlar.. Onun dışında muazzam bir yer. Niye bu kadar sevdiysem gidip güzelce hesaplar benden diyerek baya para bayıldım o tatlı geldi galiba... 

Yanında ki Müzeyyen Meyhane de gözüme ayrı bir hoş geldi. Fakat Müzeyyen diyen bir Erdal Beşikçioğlu yüzünden çekici gelmiş olabilir. Ama bir gün gidilecekler listeme ekledim. 

Velhasıl kelam Antalya'da iseniz veya yolunuz düşerse Borsa'ya da bir uğrayın derim. O hizada ki Benzin'i falan es geçin. Nemrut çalışan ve garsonlarını boşuna çekmeden hızlıca Borsa'ya girin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder