9.12.15

Açlık Oyunları: Alaycı Kuş Bölüm 2



Açlık Oyunları serisine olan aşkım.
Devrimci bir kadına olan aşkım.
Filme gitme planları daha bir ay öncesinden yaptım. Son film dedim. Bitecek diye üzüldüm. Şimdiye kadar izlediğim uyarlamalar arasında benim için Açlık Oyunları birebir uyarlanan film tanımına en yakın seri oldu. Gerçekten bu konuda hiç eksik hissedemedim.

Cast'ını da aynı şekilde çok sevdim. Hiç bir oyuncu gözüme batmadı. Her birini kabullendim üstelik kitaplarına böylesine saf bir sevgi ile bağlanmış olmama rağmen...

Yine de son film, sanki olmadı.
Birşeyler eksik miydi? Bilmiyorum. Aslında o fragmanlardan sonra daha farklı ummuduğum sahneler fos çıktı. Hem sevdim, hem sevemedim. Son sahneyi sevemedim. Hissettirmeye çalıştıkları aşk'ı da sevemedim. Açlık Oyunları benim için devrimci bir kadının ön planda olması demekti. Ama nedendir bilmiyorum bu hissi alamadım.

Yine de kötüydü diyemiyorum. Lakin hayal kırıklığı yaşadım. Belki son filmi diye oldu bu ya da beklentimi olağanüstü tuttuğum için...

Tekrar izler misin? diye sorsalar. Gösterimden kalkmadan tekrar izleyeceğim diyecek kadar da sevdim işte... Hatta tüm bu düşüncelerime rağmen tüm seriyi baştan okumayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder