9.1.16

Düğün Dernek 2

İMDb:7,2
2015
Murat Cemcir - Ahmet Kural ikilisi varsa bir kadroda ben o işi izlerim. Belki böyle biraz geç izlerim ama olsun izlerim. Kardeş Payı'nın bir anda oluşan finalinin hüznünü biraz bu film ile bastırdım. Beklediğim kadar güzeldi. Eğlencesi, kadroya katılanlar ve kardeş payı kadrosundan oyuncular beni benden aldı. Şişen dudağımın aksine doya doya güldüm. Birinci filmden sonra bocalar mı diye bir an bile düşünmedim ama gerçekten bu kadar iyi olmasını beklemiyordum.

Ahmet Kural, bu adamı ve mimiklerini anlatacak bir kelime henüz yoktur. Oyunculuğunu bir önceki filmden daha da fazla çıkarmış ve daha da tatlandırmış. Gülmemek elde değil ve o umutsuz aşkında kendimi görmedim desem yalan olur. Ulan adam ya senin kelini öperim! Ne güzel Mustafa Keser olmuşsun sen!

Murat Cemcir, bu filmde şu hoca tripleriyle beni benden aldı. Daha filmin ilk giriş anlarında zaten kendine öyle bir güldürüyor ki devamını daha çok merak ediyorsunuz. Ya özellikle Yılmaz ile beraber olan sahnelerinde çok seviyorum.

Devrim Yakut ise yemin ediyorum kendine her repliği ile beni hasta ediyor. Yahu kadın sen ne güzel sen ne doğal bir oyuncusun! Suratını yerim senin ben! Senin o bomba oyunculuğun bir değil daha fazla ödülü hak ediyor. İstisnasız her sahnesinde gülüyorum. Her sahnesinin tadı damağımda kalıyor. Bin kere izlesem, doymam. Suratını böyle iki elimin arasına alıp kafasını sallaya sallaya sevmek istiyorum kendisini...

Şinasi Yurtsever abime buradan saygılarımı iletiyorum. Senin her tiplemeni severim be adam! Bazı sahneler de sürekli "Büyük Hilmi Reisi" andım. Boynuna çelenk geçirdiklerinde ise tam bir Hilmi olmuştu. Filmin sonunda da yavrum ya nasıl üzüldüm. Komedi filminde üzülen tek insanım herhalde...

Barış Yıldız'da olmasaydı çok eksikliğini hissedeceğim bir adam. Onun karakterini de ayrı bir seviyorum.

Mustafa Keser tam anlamıyla bombaydı. Çocukluğumun güzel adamını filmde görmek beni ayrı mutlu etti.

Velhasıl kelam film benim için on puanlık bir filmdi. Türk komedilerinde Cem Yılmaz haricinde beni tatmin eden bu ekip olduğu için ne yapsalar seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder