13.1.16

Kocan Kadar Konuş - Diriliş

2016
İMDb: 6,4
Final haftamda değilmişim gibi sinema salonundan çıkasım gelmiyor. Sanki ders çalışmam değil de, film izlemem gerekiyor.

'Kocan Kadar Konuş' kitabı ile sımsıcak karakterler etrafımızı sardı. İkinci kitabını okumadım ama birinci fazlasıyla okuduğuma değmişti. İlk filmini yazın izleme fırsatı bulmuştum ve film beni çok eğlendirmişti. Tek takıldığım nokta 'daha fazla Sabahattin Ali' olmalıydı.

İkinci filmi vizyondayken gitmek istedim. Tüm kadroyu bu kadar sevip beğenirken kaçırmamak lazımdı. Filmin ilk dakikasından son dakikasına kadar o kadar çok güldüğüm yer oldu ki! Bir ara elimle abartı kahkahalarımı durdurmak zorunda kaldım. Ki ben öyle kahkaha atan biri değilimdir.

Efsun şahaneydi! Yani Ezgi bir oyunculuk böyle mi güzel olur! Her duygusunu izleyiciye veren müthiş bir yetenek olduğunu düşünüyorum. Komik atarlanma sahnesine bayıldığım gibi Efsun'un babası ile olan hüzünlü sahnelerinde boğazım düğümlendi. Duygu geçişleri o kadar güzeldi ki bir an kahkaha atıyorsunuz ve bir an babası ile olan duygusal sahnede gözlerini dolabiliyor.

Murat Yıldırım'ın bu son halleri enfes değil mi? Tabi ki oyunculuğundan bahsetmiyorum? desem yalan olur. Adamın tipi şarap misali, yıllar geçtikçe harikulade bir yere doğru gidiyor. Lakin, oyunculuğuna da ayrıca bayıldım. Yani tüm ciddi rollerden arınmış ve Sinan'ı dolu dolu bize yansıtan bir adam izledim.

Hümeyra ise tek kelime ile 'muazzam'. Kendisini ne eleştirmeye ne de yorum yapmaya dair bir had görmüyorum. Ne yaparsa güzel yapan kadınlardan.

Nevra Serezli'nin o isteme gecesindeki oyunculuğuna da gülerken neredeyse tükürüklerimi yutacaktım.

Bu arada yine dedim ki 'Daha çok Sabahattin Ali' ve bir de gözlerim Ebru Cündübeyoğlu'nu aradı.

Velhasıl kelam;

Film kesinlikle beklediğimden daha iyiydi. Kısa bir mola mı vermek istiyorsunuz? Biraz gülmek mi istiyorsunuz? Klasik bir Türk kızı değilim ya da ben klasik bir Türk kızıyım mı diyorsunuz? Muazzam bir kadro ile oyunculukları izleyeyim mi diyorsunuz? Buyrun gidin bu filmi kaçırmayın. Eğlenin. Tüm umutsuz anları bir süreliğine geride bırakın ve gerçekten eğlenin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder