22.5.16

Organix Full Dolgunlaştırıcı ve Uzatıcı Şampuan



Şimdi başlığı görünce yok artık diyen olacak ben de aynen böyle düşünürdüm. Ama bu durumu bizzat yaşadığım için yazmadan, duramadım. Ben çok ürün tanıtımı ya da önerme durumlarına girmiyorum ama benim gibi makale gibi yazıları okuyan ve saçlarını bir türlü hızlı uzatamayanlara belki bir yardımım dokunur diyerek bu işe girdim. 

Saçlarımı sürekli boyadığım için ne yazık ki berbat olmuşlardı. Geçen sene Haziran da ensemin açılacağı kadar kestirdim ve dedim ki adam gibi uzatacağım. Tabi bu süreçte sürekli düzleştirici kullanmaya ve boyamaya devam ettim. Sonuç geçtiğimiz Nisan da hafif enseme kadar uzayan ama kırık dolu berbat bir saça sahip oldum. Gerçekten berbat bir görüntüsü vardı.

Nisan da yine gözüm karardı ve gidip kestirdim. Güya ucundan aldıracaktım yine kısacık oldu toplamak bile zordu. Sonra tabi aylardır arkadaşımın beni zorladığı ama almadığım Organix'i ( Organix Full Dolgunlaştırıcı ve uzatıcı Şampuan / Biotin & Collagen) denemek için ondan aldım. Yarım şişe bir ay gibi bir süre gitti. Bu süreçte düzleştirici kullanmadım saçlarımı havlu ile baya kurutup sonrasında fön makinesi ile kısa bir kurutma yaptım. Bir ay sonra ne mi oldu? 

Saçlarım ensemin altında! 

Saçlarım dalgalı olduğu için bu kadar uzadıklarını fark etmemiştim. Ama bir kere düzleştireyim dedim ve görüntüye şaşırdım. Tabi hemen gidip Organix şampuanı ve kök artırıcısını aldım. Düzleştirmeyi de o bir kere de bıraktım. 
Saçlarımın kırıkları yok arkadaşlar. Üstelik saçlarım o kadar ince telli ki herhangi ufacık bir durumda bile kırılırlar. Bu yüzden ben tarama işini de yapmıyorum. Bu süre içinde öne doğru saçlarımı atıp yıkadım ve başlarda Elidor'un boyalı saçlar için kremini kullandım. Kremi asla saç dibime sürmedim genel olarak uçlarına sürdüm ve çok da kullanışlı bir saç elde ettim. 

Boya işine hala devam ediyorum ve saçlarımın sağlıklı halleri sayesinde sürekli aynaya bakıp duruyorum. Dalgalı saçlı ya da elektriklenen saçlarınız varsa ve bu sizi düzleştirici kullanmaya zorluyorsa internet üzerinden saç modellerine bakabilirsiniz. Ben tepemi örüp tüm saçlarımı topladığımı bir modele elimi alıştırdım ve saçlarımı kurutup örgülü modeli beş dakika da yapıp evden çıkıyorum. 

Fiyatı da bana göre çok aşırı bir miktarda değil. Üstelik Gratis indirimleri sayesinde genel de uygun bir fiyata düşüyor ve uzun süre kullanacağınızı düşünürseniz de parası size çok gelmez. Dediğim gibi denemek için para vermeyi bile istemedim ve arkadaşımdan aldım. Ama sonucu görünce tüm seriyi aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder