22.6.16

Yves Rocher Bitkisel Tırnak Bakım İksiri



Yine bir ürün önerisi ile geldim. Dönemsel bir bakım takıntısı başladı bende ve haliyle kullanıp da memnun kaldıklarımı da paylaşmak istiyorum. Çünkü genel de ben araştırır ve sonucunda ise memnun kalmam.

Her gün illa bir oje sürmem gerekiyor diye düşünerek tüm sene havasızlığa hapsettiğim tırnaklarım uzun bir süredir sararıyor ve soyuluyordu. Limonmuş, manikürmüş her birini denedim ama bir türlü isteğim kadar uzattığımda sağlıklı olmuyorlardı.

Aynı zamanda bende stres kaynaklı bir tırnaklarımı ve etlerimi koparma alışkanlığı vardır. Haliyle o tırnaklarımla kıştan beri uğraşıyordum.

Nisan ayında Yves Rocher'in Bitkisel Tırnak Bakım iksiri ile resmen tırnaklarım hayata döndü. Bir sürü markanın bakım yağlarını alıp neredeyse her gün kullandığım zamanlar oldu ama bir türlü o tırnaklarım düzelmemişti. Bu yağ ise resmen ciddi diyorum ve abartmıyorum ki bir mucize yarattı. Öncelikle sürekli etlerimi kopardığım halde, ne zaman bu yağı sürsem sanki koparmamışım gibi durmaya başladı. Tırnaklarıma inatla oje sürmeye devam ettim ve her ojeden önce genelde duş aldıktan sonra bu yağı kullandım.

Hayatımda olmadığı kadar uzun ve sağlıklı tırnaklara da kavuşmam bir ay sonra Mayıs ayında oldu. Her gün bulaşık yıkadım, her gün oje sürdüm ve sonucu hiç değişmedi. Hatta ne zaman tüm gün elim bulaşıkta kalsa hemen peşinden bu yağı kullandım ve çok hızlı bir etkisi olduğunu gördüm. Tırnak sararmalarım da yok oldu. Oje sürmeden gezmekten pek hoşlanmasam da tırnaklarım böyle güzel bir hal alınca ojesiz de gezmeyi alışkanlık edindim.

Mağazalarında fiyatı ne kadar bilmiyorum ama internet sitesinde indirimsiz hali; 14,90
Yani çok ucuz ve bu kadar uzun süreli kullanıma da hala aynı şişedeyim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder